CALENDARI
D'ACTIVITATS
«
»
|
dl |
dt |
dc |
dj |
dv |
ds |
dg |
|
|
|
|
|
|
|
|
3
|
4
|
5
|
6
|
|
|
9
|
10
|
11
|
|
13
|
|
|
16
|
17
|
|
19
|
|
|
|
|
|
25
|
|
27
|
|
29
|
30
|
|
|
|
|
|
|
Abril 2018 |
L’Arxiu és el servei del Museu Marítim de Barcelona encarregat d’organitzar el sistema de gestió documental de l’entitat i de custodiar, gestionar i difondre els fons arxivístics propis. També s’ocupa dels fons procedents d’altres institucions, empreses i persones físiques que ingressen en el Museu documentació provinent de la seva activitat i de l’exercici de les seves funcions.
El servei d’Arxiu disposa d’instruments de descripció, consulta i reproducció de documents. Així mateix, presta atenció individualitzada i especialitzada a investigadors i alumnes, a més de promoure l’ús dels seus documents entre els alumnes de secundària a través del servei didàctic Arximar.
Teniu a la vostra disposició el reglament del servei d'Arxiu. Consulteu el document adjunt.
Horari del servei de consulta:
De dilluns a divendres de 10 a 14 h
A les tardes recomanem concertar cita prèvia al telèfon 933 429 920
Avís: a causa de tasques de manteniment, la consulta física dels documents restarà restringida fins a finals del mes de maig. Preguem disculpeu les molèsties.
CENTRE D'INFORMACIÓ MARÍTIMA