• A
  •   
  • A




CALENDARI
D'ACTIVITATS

«   »
dl dt dc dj dv ds dg
           
1
6
9
10
11
13
14
16
17
18
19
20
24
25
26
27
29
30
31
         
Gener 2017



Estem a   Inici  >  Centre d'Informació Marítima  >  arxiu general  > Sistema de gestió documental del Museu Marítim de Barcelona

Sistema de gestió documental del Museu Marítim de Barcelona

El sistema de gestió documental i d’arxiu dóna servei a tota l’estructura administrativa i tècnica del Museu Marítim de Barcelona. Sota la dependència de la Direcció General, el servei d’arxiu és l'encarregat de l'organització, gestió, tractament, custòdia i difusió dels documents que rep i produeix el Museu en el desenvolupament de seves les competències. Aquest sistema inclou el conjunt de normes, instruments i procediments necessaris per a garantir de manera eficaç i eficient la producció, selecció, conservació, ús i explotació dels documents al llarg del seu cicle de vida.

Els instruments del sistema són:

Classificació dels documents
Quadre de classificació
Normes i procediments per a la classificació dels documents

Conservació i eliminació
Calendari de conservació i eliminació
Normes i procediments per a la conservació i eliminació dels documents

Descripció dels documents
Normes de descripció dels documents administratius

Transferència
Normes i procediments de transferència de documents
Formulari de transferència

Consulta i préstec

Normes i procediments de la consulta i el préstec de documents
Formulari de consulta
Formulari de préstec

Imprimir



CENTRE D'INFORMACIÓ MARÍTIMA