La civilització fenícia, potència marítima de l’antiguitat. (FINALITZADA)

Conferència per a gent gran

Informació Pràctica
La civilització fenícia, potència marítima de l’antiguitat.

La civilització fenícia, una de les més importants de l'antiguitat, fou la gran potència marítima entre el 1500 i 330 abans de Crist. De caràcter emprenedor, es varen estendre per tota la Mediterrània amb les seves naus i crearen factories comercials pel Nord d’Àfrica, les illes i el llevant de la península Ibèrica. 

M. Josep Estanyol, doctora en filologia semítica i catedràtica de la UB, ens explicarà  per on van navegar i quins territoris van explorar amb l'objectiu d'obrir nous mercats i obtenir matèries primeres. Coneixerem també els grans invents que ens van aportar. 

La conferència forma part del cicle per a la gent gran que l’MMB organitza conjuntament amb l’Aula d’Extensió Universitària Ciutat Vella per a la Gent Gran. 
L’entrada és lliure fins a completar l’aforament. 

Data

  • 19/02/2024

Horaris

  • De 17:00 a 18:00

Lloc

  • Auditori

Adreçat a

Tots els públics

Idiomes

Català

Crèdits

  • Col·laboradorAula d’Extensió Universitària Ciutat Vella per a la Gent Gran